reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominik Holubjak

Dominik Holubjak

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž ktorý zatiaľ vedie študentský život, milovník prírody, skaut, readers dobrej knihy, často a rád rozpráva, a má rad adrenalín- rafting či iný šport a ... Zoznam autorových rubrík:  SkautingPostrehySofiaOčami autoraAktivityZaujalo ma

reklama

Postrehy

Posledné slovenské peniaze

Dominik Holubjak

Posledné slovenské peniaze

16- tého už bude čo nevidieť. Už pozajtra tu budú len eurá. Dnes som zaplatil ešte slovenskými korunami. Stretol som sa z dvoma skúsenosťami. A predsa nemôžem povedať, že negatívnymi.

  • 15. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 454x
  • 0
Katyň

Dominik Holubjak

Katyň

Masaker? Do kín sa dostáva(al) film z poľskej produkcie. Nie som odborník na filmy. Nie to určite nie. Tento skončil tichom.

  • 6. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 181x
  • 26
Tŕne do duše...

Dominik Holubjak

Tŕne do duše...

Istý kňaz hovorí: Stalo sa to v susednej obci pri mojej rodnej obci na východnom Slovensku. Rodičia mali dievčatko. Mama odišla za iným.

  • 29. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 668x
  • 2
Rozhovor

Dominik Holubjak

Rozhovor

Ráno. Neobyčajné ráno. Zvyčajne stoličky v posluchárni. A teraz? Tri spojené sedačky a ja som na okraji. Sedím pred operačnou sálou plastickej chirurgie a čakám, keďže som sa stihol zapísať ako piaty v poradí. Zvláštny pocit. Asi by som klamal, keby som povedal, že sa nebojím. Vidím ako o nemocničnú stenu je opretý manželský pár. Nechcem počúvať avšak pre ich hlasitosť dialógu počúvam.

  • 4. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu