reklama

Nikdy to nevzdávaj

Takto znie názov až príliš amerického filmu. Chvíľami som mal pocit akoby boli postavy trochu umelé. Ale hurá na film...Bol som veľmi zvedavý, pretože som o ňom počul dobré ohlasy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dej je o dospievajúcom dievčati, ktoré chce vyhrať štipendium na letnej škole a tak ísť študovať hudbu. S bratom idú na koncert i napriek domácemu väzeniu, avšak opitý vodič prejde na červenú a nešťastie je tu. Brat pri havárii zomiera. Ona má výčitky, pretože kúpila vstupenky a presvedčila brata tam vôbec ísť.

Zamotávanie nastáva pri túžbe ísť študovať ďalej. Ocino ju chráni, ale až príliš. Klamstvom, vraj je na pobyte u tety, študuje na letnej škole.

Keď sa zoznamuje s priateľom, neuzatvára sa. Toto sa mi páčilo a možno to bolo pre moje povzbudenie. Vzťahy k druhému nás majú otvárať pre iných. Ten druhý má nás robiť šťastným a nie naviazať na seba, resp. mať toho druhého len pre seba. Takéto vzťahy sú dopredu odsúdené na zánik. Otvorenosť a dôvera robia s človekom veľké veci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na záver síce nedostane štipendium, avšak s úžasom sa divák dozvie, že na školu ju vzali kvôli bratovým videonahrávkam. A to bol deň pred jeho smrťou.

Dominik Holubjak

Dominik Holubjak

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž ktorý zatiaľ vedie študentský život, milovník prírody, skaut, readers dobrej knihy, často a rád rozpráva, a má rad adrenalín- rafting či iný šport a ... Zoznam autorových rubrík:  SkautingPostrehySofiaOčami autoraAktivityZaujalo ma

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu