reklama

Někdy lidem zbyde jenom víra...

Takto začína pieseň Mareka Ztraceného Ztráciš se. Jej slová mi prišli na myseľ po výstupe z autobusu. Páčia sa mi, sú sprevádzané jemnou klavírnou hudbou. Avšak nemôžem to povedať o celej piesni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až mi to zarazilo dych. Zaujímavé, aké sú tieto slová hlboké. Píše sa mi o tom ľahko. Začal som nad tým uvažovať....

Kedy nastávajú tieto situácie?

Dokonca v druhej strofe hovorí: „Některý věci nejsou v lidský moci....“ Skutočne. A je to také zvláštne. Niektoré horizonty človek nemôže ovplyvniť.

Viera predpokladá že sa niečo splní. No možno aj veriť a zároveň neveriť. No ale potom je to asi pokrytectvo.

Dominik Holubjak

Dominik Holubjak

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž ktorý zatiaľ vedie študentský život, milovník prírody, skaut, readers dobrej knihy, často a rád rozpráva, a má rad adrenalín- rafting či iný šport a ... Zoznam autorových rubrík:  SkautingPostrehySofiaOčami autoraAktivityZaujalo ma

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu